måndag 7 juni 2010

I MISS YOU

Ja jag miss you very very much.
Trots allt!
Det var nu vi möttes,
 denna årstid då allt stod i full blom,
och vi gick där på trottoarerna och hade funnit varandra !
Vi pratade som man bara kan göra,
då någonting har väckts och börjat spira,
förtjusningen i varandras själar !
Ögonkontakten allt precis,
 allt är intressant.
Men jag vet ju att du inte,
"Miss Me So Very Much"!
Du har gått in i glömskans regioner,
 där allt är förlorat,
utplånat,som ett stick av en geting,
 påminns du kanske i dina minneskammare,
om allt som var, om allt som blev,
som inte blev, som kunde ha blivit så mycket mera !
Men nu är nedsmulat till några flagor,
som kastats av dig utifrån  den där bron,
 där vi stod då,
"och du ville mig"....!
(Och jag ville dig) !

5 kommentarer:

Anonym sa...

Miss You So Much!!!!Ja du har verkligen förmågan att berätta om, de där känslorna av,Sorg Saknad och att den du älskat, älskar,inte bryr sig eller brytt sig.Det skulle jag vilja ge dig tillbaka allt som du aldrig fick men gav till den som inte kan annat än leka på sina villkor och sen dra.Du är värd så mycket mera!!Och det vet den som drog......

LyckanNu sa...

Nej Tyvärr så är nog värdesättningen lika med noll så "Being Whit You" Blev en omöjlighet,för min del jag tror på "Evig Kärlek" ,"Omtanke", "Respekt" "Välvilja" "Att Satsa" "Visa Mod",när det gäller,"Ärlighet" och "Solidaritet" Det är det som gäller och det är nu inte i morgon eller nästa år eller om 100 år Men Tack för din uppskattning!!

kberggren2@gmail.com sa...

Ja Passion glädje gemenskap för en person med en person kort sagt "En Verklig relation" Men då krävs det ju att man är verklig själv,annars gå inte in i en kärleksrelation.Och du som gjort det och bara drar ge ett värdigt avslut i alla fall.

Anonym sa...

Ja lögnen om True Love som någon bara sökte hos dig för att sedan dra och skylla allt på dig .D u är värd all respekt för din seriositet och ärlighet och mod att se klart.Vilken styrka!

LyckanNu sa...

Tack!Önskar alla som fått sin självkänsla skadad av någon som drar ned allt till bottenlägen konstant!Mod att se klart och våga se det du ser.Tro på dig själv.

Rum