lördag 17 september 2011

En Kyckling I Ugnen.

Jag börjar att minnas vissa gånger nu, av alla de gånger,
ditt icke relaterande syntes så tydligt.
Jag smsade ett av alla de tusentals sms som flödade under relationens gång.
( I början ömsesidiga,
I kärleken och attraktionen.
Men jag vet ju  nu i efterhand  att du var aldrig där,
allt var ett ständigt pågående drama i ett spel,
du spelade om kärleken.
Och nu minns jag den där  gången.
Jag hade varit hemma hos dig,
och var  uppfylld av kärlek och attraktion för dig.
Som jag så gärna som alltid ville förmedla till dig.
( I tron att det var ömsesidigt ).
Så jag smsade någonting i stil med, underbart att ses, hur är det ?
Ditt svar kom efter att  cirka halva dagen  hade gått.
Det är bra, jag ska precis stoppa in en kyckling i ugnen.
Ha Det !

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har aldrig skrattat så mycket och gråtit som när jag läser dina underbara inlägg i din blogg.Gud vilka beskrivningar.

Rum