torsdag 17 februari 2011

Utbytbar

Narcissister / psykopater,ser människor som utbytbara objekt.
Vilket syns tydligast i just kärleksrelationer.Samt i nära relationer av olika slag.
Detsamma gäller även för en  missbrukare.Den som saknar sjukdomsinsikt.
Man var och man är aldrig älskad för den man är.
Man var och  är bara ett objekt för narcissisten / psykopaten / missbrukaren och förgöraren.
Ett objekt för dennes egna behov och drifter.
Ett objekt för att projicera  ut sitt själv- hat och kyla.Förakt,tomhet och frustrationer.
Samt sin ständigt pågående illvilja och avundsjuka,sin sadism,och förakt.
För allt som ingår i en intim relation.Baserad på kärlek.välvilja respekt och ömsesidighet
Det är en obehaglig erfarenhet.Att ha upplevt detta ofattbara i en kärleksrelation.
Och jag tror inte att någon som varit med om detta mår bra.
Det är inte narcissisten eller psykopaten som går i terapier.
Och andra forum efter en avslutad relation.Eller under relationen.
Det sägs att en narcissist eller psykopat.Aldrig känner ånger,empati,skuld,skam,
smärta,saknad, eller sorg.(Och är i avsaknad av självrannsakan).
Efter en avslutad relation.Allt detta som missbrukaren /misshandlaren kör med i sina manipulationer.
Samt  i sina lögner,under relationens gång.Att denne visst känner.
Men som man får alla bevis på.Att det finns ingen som helst kärlek,respekt eller solidaritet.
När det är dags för den kalla tomma och illvilliga att kicka ut sitt objekt.Och då man som objekt.
Har sett allt, gett allt, och kränkts till den totala botten.
Av det perversa våldet.Hatet och kylan.
Och själv sagt allt visat allt gett allt och börjat att ta sig själv ut ur det maktfullkomliga greppet.

Illviljan och de sjuka maktspelen.
Kränkningar,manipulationer,svek,lögner och de ständiga konflikterna,som målmedvetet skapas.
Av den ambivalenta och maktfullkomliga egoisten missbrukaren och sadisten.
Den kalla tomma manipulerande cyniska och illvilliga.
Väl dold under den förförande inledningsfasen till  "relationen".
Då den kalla och illvilliga, spelar välvillig,engagerad, intresserad, sårbar,
sökande kärleken och just den som för tillfället anses vara ett lämpligt objekt.
Men allt ska visa sig att vara en lögn.
Spelar också sökande tillfrisknande ifrån sina missbruks-problem med hjälp av kärleken.
Vilket ska det visa sig med facit i handen.
Är en del av alla manipulationerna för att få dit sitt kick-objekt.
In i medberoende och empati och vilja till att ge allt av kärlek och passion.
Till den sårbara sökande kärleken och en seriös relation.
Allt enbart en lögn ska det visa sig med facit i handen.
En lögn för en missbrukare av kärleken passionen attraktionen,
empatin välviljan och investeringen i en "relation".
Och en lögn för att få in sitt objekt.
In i sitt illvilliga och maktfullkomliga grepp.
Allt för att få tillgång till den människan som har empati kärlek välvilja,
och förmåga till att kunna anknyta i en intim relation.
Och den dagen som det rätta speglings-objektet anses att vara dränerat på all sin potential.
Och börjar att ta sig ut ur det kalla och illvilliga greppet.
Och har ställt alla krav på en relation där det ingår självfallet,
empati,bekräftelse, kärlek engagemang och en investering i relationen.

Och  objektet får som svar på sina egna behov och önskningar.Hatet,kylan,föraktet och sadismen.
Det perversa våldet som visas upp i dagsljus.
Och den maktfullkomliga sadisten missbrukaren och egoisten.
Går vidare i sitt ego-liv.Utan ett tack och ett adjö.
Utan åtagande ansvar skuld skam eller sorg.
Det är i slutfaserna i den relationen som enbart handlade om ett missbruk.
För förgöraren av all kärlek och intimitet.
Missbruket av en annan människas hjärta kropp och själ.
Som den störda visar sitt rätta ansikte.
Och det finns inga gränser i hatet och illviljan när spelet är slut för denna gång.
För den maktfullkomliga tomma grandiose egoisten missbrukaren och sadisten..
Den kalla och illvilliga går bara vidare.
På sin missbrukare-resa.Genom livet,kroppar hjärtan och själar.



Rekommenderar Böckerna.
Vardagens osynliga våld.
Psykopatens grepp-Vägen ut ur farliga relationer.
Är du gift med en psykopat?:Om farlig och förförisk kärlek.
Charmör och tyrann.
CasanovaKomplexet.

Samt hemsidorna :
 www.narcissism.se/
TuvaForum.
Det angår oss alla.

.
.








.

19 kommentarer:

Anonym sa...

Men egentligen är det väl så enligt litteraturen att just skam är det centrala hos en narcissist. De utvecklar starkare och starkare försvarsmekanismer för att slippa all skam.
Egentligen är detta mycket trasiga människor med ett känsloliv på en 2-årings nivå. För mig blir det iaf lättare att resa sig efter alla kränkningar och all förvirring och den ständigt malande oroskänslan i magen om jag tänker att personen är sjuk.
Om personen i fråga inte själv förstår sitt beteende och saknar insikt blir det för mig lättare.
Men även om det inte var meningen så är man till en början en människospillra efter ett sådant förhållande.
Just idag känner jag mig glad att det är över. Att slippa "spegla rätt". Att slippa vara container för alla problem och tillkortakommanden. Att faktiskt få bry sig om sig själv istället.
Idag slipper jag ständigt gå med fjärilar i magen över hur jag ska lösa allt, som ändå aldrig skulle gått att lösa oavsett vad jag hade gjort.
På sikt var det bra att jag avslöjade allt och ställde krav även om jag nästan gick under av kränkningarna i samband med avslutet. Jag såg till att bli förbrukad ordentligt och det kommer på sikt att göra min framtid lättare. Nu behöver jag inte längre fundera på - Tänk om jag gjort så istället. Det var aldrig något förhållande i ordets rätta bemärkelse. Jag var bara ett redskap för stunden.
När jag har läkt tillräckligt vet jag också vilka varningsignaler jag ska uppmärksamma. Jag har lovat mig själv att aldrig bli bitter. Jag tror att det finns äkta kärlek, ömsesidig kärlek, tillit och trygghet.

LyckanNu sa...

tack för denna insiktsfulla kommentar jag blir imponerad av denna kommentar som alla de övriga kommentarer ifrån alla dem som befunnit sig just där i helvetet som en en narcissist utövar mot sitt utvalada objekt !Samt den styrkan att stå rak i alla erfarenheter och våga vara helt ärlig tack !

Anonym sa...

So Right So True !!!1

Anonym sa...

Du har så rätt i dina beskrivningar . Du är hatad och gärna driven till vansinne i alla kränkningar som Narcissisten psykopaten kan finna ut.Hämnden är just det som Narcissisten är ute efter själv.Revanshen för all skit som Narcissisten upplevt i sitt eget liv. Ofta ensam utsatt själv ratad övergiven dumpad avvisad. Nu fick Narcissisten chansen att ge igen mot just dig som älskat denna människa och gett allt. Tacken du får är en spark rakt i psyket, att du är och var helt värdelös utbytbar mot vem som helst ! När som helst hur som helst !Du är ingenting värd alla andra vem som helst är bättre än dig och det du gav var bara bråk samt krav so GO TO HELL säger och menar Narcissisten.En liten 2 åring som sparkar bort sin mamma eller pappa. !!!

En före detta mottagare sa...

Jag har följt hur ni beskriver ert möte med en missbruksperson och det mötet som varat under en längre eller kortare tid visar att nästan alla mottagare får uppleva ett likartat beteende ifrån den "störde", oavsett om det är en kvinna eller man.
Utgången är den samma, den som försökt hjälpa och stötta blir ofta den "onde". Mottagaren i relationen förödmjukas, förlöjligas, hånas, ironiseras, görs liten, okunnig,krävande, stelbent, gammalmodig och allt som går att komma på för att hållas nere. Att inte sticka upp utan att denne ska hållas kvar på mattan. Mottagaren har FEL för missbrukspersonligheten kan inte ta till sig sina egna brister och tillkortakommanden. Om missbrukspersonligheten får en insikt om att denne agerar precis så som denne beskyllt sin omgivning för att ha gjort eller göra rasar missbrukspersonlighetens övertygelse om sig själv som OFFER för andra människors illvillighet gentemot denne. Alltså varken kan eller vill missbrukspersonen ta på sig någon skuld för då kommer skammen och den är outhärdlig därför läggs ALLA negativa och svåra känslor för missbrukspersonen på mottagaren som ofta är en partner. Genom sin väl inarbetade OFFERROLL får missbrukspersonen omgivningen att framstå som mer eller mindre oskyldig till det som hänt/händer i relationen till sin partner.

Därför läggs skulden ofta på mottagaren av omgivningen för missbrukspersonen har manipulerat denna genom sin offermask till att framställa sig som oskyldig till alla bråk och tvister i relationen. Allt förvrängs och förvrids till missbrukspersonlighetens fördel.
Allt detta gör missbrukspersonen för att vinna fördelar, både här och nu och inför framtiden.
Ansvar för sitt egna beteende undviker denne in absurdum.

Hela denna balett skadar mottagaren för all framtid för denne tillintetgörs av både missbrukspersonen och omgivningen som inte kan ta till sig eller våga se att den har blivit manipulerad av den "snälle" som lyckats få mottagaren av sina egna projiceringar att explodera, bete sig galet, tappa tålamodet och behärskningen, hamnat i en depression eller rymt hemifrån!

För mottagaren betyder denna avslutade osunda och sjuka relation ett hårt och krävande tanke-känsla arbete under lång tid för att ta sig tillbaka till ett drägligt liv.
Missbrukspersonens både omedvetna och medvetna sadistiska handlingar har satt djupa spår i mottagaren.
Det är inte lätt att för mottagaren berätta för omgivningen och förklara den vidriga sadism som pågått och utförts av missbrukspersonen och som denne stundtals har njutit av.

Vem vill tro på att missbrukspersonen som spelar rollen av snällt offer och martyr bakom masken också njuter av att få plåga andra?

Mottagaren har ofta både missbrukspersonen och en liten eller större del av omgivningen emot sig och det skapar ensamhetskänslor och övergivenhet.

Som sagt, mot en missbrukspersonlighet finns ingen möjlighet till sund FRED, så glöm det och vänd dig till en framtid utan en sådan person i din närhet om du vill få ett gott och kärleksfyllt liv med friskare människor.

Tack för många insiktsfulla inlägg som berikar och öppnar dörrar
för förståelse och kunskap om oss människor!

LyckanNu sa...

En Aha upplevelse åter igen, en av alla dessa skärpta insiktsfulla kommentarer som får mig att se ännu klarare. Tack !

F.D. Mottagare sa...

Skrattar gott, härligt att få kallas SKÄRPT för omväxlings skull!
Som mottagare till en missbrukspersonlighet har jag fått bära hundhuvudet, inte alls ovanligt
Kanske beror det på att mottagaren,
d.v.s säga jag själv under många år fått ta den ansvarsfulla och den förstående rollen till missbrukspersonen och omgivningen.
När jag då sakta men säkert krackelerar och dras in i den gränslösa världen av missbrukspersonen varken kan eller vill, jag, partnern eller omgivningen SE att jag håller på att gå under.
Jag stretar emot alldeles för länge inför den verklighet som är.
Skygglapparna är ENORMA.

Jag är till nytta för ALLA då jag står i CENTRUM som den bärande "pelaren". Bekvämt för andra i omgivningen, typ syskon, vänner,arbetsplats,vårdapparat.
De "rider" på min närvaro i kaoset, de slipper ta tag i problemet själva, efter "umgängestidens" slut.

Jag som pelare rasar till slut med dunder och brak samman fast jag inte vill. Pressen blir för hård, ingen människa kan orka eller klara av en helt vansinnig livssituation som pågår utan skymt till slut.

Hur rasar jag ihop?

Som du själv skriver med ogenomtänkta handlingar som begås
under en kaotisk livssituation. Livssituationen består av missbrukspersonen, vänner till missbruksperonen, inblandade instanser, som kan vara kommun och landsting eller privat företag.
De instanser som har åtagit sig att hjälpa missbrukspersonen blir också HEMMABLINDA. De har olika motiv för att åta sig "fallet", d.v.s. säga missbrukspersonen. T.ex. ekonomiska eller helt enkelt för att bli dyrkade av missbrukspersonen.
Det finns mycket i vår Herres hage som folk i allmänhet inte har en aning om....

Tyvärr dras mottagaren in i en galen värld där inget rätt eller fel, upp eller ned, gränser/gränssättning existerar till slut. Det är som att sitta i en centrifug! När den väl saktar ner och du får möjlighet till att stiga av karusellen så drar det igång igen med SPEED! Du hinner varken i tanke eller känsla bryta dig loss innan du har blivit helt SINNESSJUK! För det tycker partnern och omgivningen om dig när väl relationen tar slut för då har missbrukspersonligheten lyckats projicera över allt det vidriga, otäcka, farliga och sjuka på DIG! Du är den SJUKA och missbrukspersonligheten står där med sitt oskyldiga ansikte inför omgivningen och blir TRODD!
Det är ju så att man måste kräkas över människors feghet för att ta eget ansvar och ifrågasätta vad som sagts eller sägs. Men vem vill ifågasättas?

Särskilt om man har egna lik i garderoben och det har ju de flesta människor oavsett om de är i nära relation till missbrukspersonen eller om det är en instans, t.ex. en psykolog som behöver sin klient för att slippa känna sig tom och eländig inför sig själv.


Gud ske pris, jag tackar alla religioners Gud för att jag efter denna helt omänskliga relation fortfarande har mitt förstånd i behåll men det var nära att jag blev helt galen och hamnade på Hinseberg på grund av missbrukspersonligheten, dennes omgivning såsom vänner, släkt till missbrukspersonen och kommun, landsting + privat sektor.

Nu har jag ett gott liv efter många års slit med återhämtning.
Aldrig mer en människa som spyr ut sin galla över mig!

Var jag GALEN?
Nej, det var jag inte men jag blev indragen i en fullständigt sjuk relation med en människa som kan linda de flesta människor runt sitt lillfinger som ett oskyldigt OFFER utan att de ifrågasätter denna missbrukspersons TROVÄRDIGHET!
Men hur ska jag kunna lägga skuld på dessa människor när jag själv gick på det? Det kan jag inte men ändå är jag vansinnigt förbannad på att det kunde/fick hända!

Som sagt, efter stormen kommer lugnet med krusningar av alla blandade känslor på vattenytan...

Och nu kan jag se att det är endast jag som har ANSVAR för mitt liv,
JAG allenast och det känns befriande och skönt.

Nu väntar jag med spänning på ditt nästa inlägg....ha det allra bäst tills dess!

LyckanNu sa...

Tack igen för denna levande insiktsfyllda beskrivning !Jag upphör aldrig att förvånas över hur många och hur medvetna individer det finns därute som dessutom kan konsten att tala om allt detta och beskriva både sig själv och det man varit med om.Herregud vilka berättelser det finns att ständigt få höra ! Ja du har så rätt i all din medvetenhet att man kan bara jobba för sitt eget tillfrisknande. Men man kan inte göra detta enorma arbete helt själv.Därför behöver vi all kunskap som nu finns att tillgå tack och lov säger jag.Och de forum som finns att söka i olika konstellationer för att läka.Tack och lycka till på din väg !
Roligt att du skriver så detaljerat och innehållsrikt, jag har återigen fått glädjen att ta del av denna kunskap och insikt i ord !Som du skriver om i dessa kommentarer !

F.D. Mottagare sa...

Tack för ditt "beröm", det värmer.
Som du påpekar klarar inte en sammanbruten människa av att återhämta sig allena, därför behövs alla instanser, såsom sjukvård, böcker, föreningar och bloggar. All hjälp som tänkas kan att få och därigenom få möjligheten till att förändra livssituationen till det bättre.
Särskilt det levande mötet med en annan utsatt person/er är berikande och stärkande.

Du ska veta att Du gör ett mycket gott arbete genom din blogg för det finns många därute som just nu söker hjälp genom nätet.
De läser sig nästan blinda för att förstå vad de varit med om eller är mitt i just nu.

Du behövs genom din klara, intelligenta berättarkonst så jag hoppas att fler medberoende och beroende inom alla åldersgrupper oavsett kön, samhällsgrupp, sexuell läggning eller etniskt ursprung hittar till din blogg för den är mycket lärorik!

Fortsätt att berätta för din blogg sprider sig som ringar på vattnet,
det är jag övertygad om!

Glöm bara inte dig själv och ditt egna läkande!

Sköt om dig!

LyckanNu sa...

Tack så hjärtligt för din respons ! Jag är själv nybörjare av nätet. Och är imponerad av detta utbud av kunskapskällor inom detta område."Personlighetsstörningar".Eftersom det troligen kommer att komma fram mera i ljuset alla mellan 0 till 100 år som har utsatts för detta osynliga våld som pågår dagligen i kärleksrelationer barn och föräldra relationer vänskapsrelationer samt i övriga områden där detta våld pågår . Dolt för insyn men som skapar enorma skadeverkningar som ringar på vattnet.Lika vanligt som det är i dag att tala om missbruksproblematik och speciellt för 1 eller flera barn i varje klass som drabbats av detta i sin egen hemmiljö. Så kommer det i framtiden troligen också talas mera öppet om dessa former av misshandel gällande personlighetsstörda föräldrar samt partner våld som påverkar självklart barn som växer upp med denna problematik.
"Det Angår Oss Alla"
Eftersom vi alla kan bli utsatta för det våld som alla de personlighetsstörda individer utövar som finns lite överallt i vårt samhälle och övriga världen ! DÄRFÖR ÄR ALL MEDVETENHET ATT MAN ÄR INTE ENSAM OM ATT HA VARIT MED OM DETTA ! OCH MAN MÅSTE VÅGA TALA OM DETTA !
Eftersom detta tysta våld kan bryta ned människor till vrak och psykiatrin samt missbruksvården möter troligen dagligen människor som har brytits ned av detta våld. Du har helt rätt i att det handlar om alla oavsett kön sexuell tillhörighet kulturell och etnisk bakgrund.Det enda vi kan göra är att medvetengöra detta faktum att detta våld finns och fortsätter att finnas. Och att ingen människa ska behöva fara så illa att det leder till självmord psykisk eller fysisk kollaps. Åratals sjukskrivning missbruksproblematik. M.m M.m Därför är all tillgänglig kunskap toppen att den finns samt delade erfarenheter och insikter på vägen framåt ut ur misären som dessa personlighetsstörda individer skapar i sina relationer.TACK ÅTERIGEN FÖR DINA KLOKA ORD !

Anonym sa...

Det som förvånar mig är hur lite sjukvården tycks förstå om hur misshandlade personer kan bli framför allt psykiskt av dessa störda individer.
Jag tycker att det har varit svårt att få förståelse för det som man faktiskt varit utsatt för. Det känns lite som att internet och ett fåtal böcker är det enda alternativet i kunskapssökandet och förståelsen för den behandling man utstått.
För mig har det varit både skrämmande och intressant att läsa dessa bloggar och andra sidor. Nu vet jag. Det finns inga som helst tvivel längre. Hon är och kommer att förbli en person med en narcissistisk störning. Jag sökte information redan under förhållandet. Allt stämde givetvis men då var man fortfarande fast i förhållandet och slog bort tanken. Äsch nu överdriver du tänkte man. Nu i efterhand är allt glasklart och det gäller att förhålla sig till det och bara försöka kämpa sig tillbaka igen. Det tar tid men jag vet att jag kommer att fixa detta nu. Det går framåt.

LyckanNu sa...

Jag är övertygad om att psykiatrin samt missbruksvården möter dessa offer dagligdags som kommer in i psykiska kriser på grund av att ha haft en relation med en personlighetsstörd individ.Samt terapeufterna får möta dessa människor som mår pest under och efter sådana här relationer.Det gäller även i rättsammanhang.Kunskapen är ännu så länge inte så utbredd i Sverige tyvärr.Hur detta relaterande kan få förödande konsekvenser för dem som möter detta.Tänker även på ungdomar som inte följs upp som är utåtagerande och våldsamma och begår grov misshandel och är förövare på olika sätt.När de mördar eller misshandlar så sker det någonting.Men detta är ett samhällsproblem som Robert D Hare påpekade för många år sedan.Eftersom det drabbar alla som möter detta våld som utövas psykiskt eller fysiskt.Terapeufterna behöver också lära sig mera för att stödja dem som kommer till terapin som utslagna av allt psykiskt våld som pågått kortare eller längre tid. Som det står väl beskrivet i boken Vardagens Osynliga Våld. Även hemsidan Det Angår Oss Alla tar upp hur viktigt det är att inte skuldbelägga den som drabbats av denna misshandel.Att läka krävs massor av stöd rådgivning och rätt terapi samt forum.Det är som en terapeuft sa till mig att när man väl tagit sig ur relationen som man börjar se klarare på hur mönstren sett ut.En chock att inse vem man älskat och trott på.Men se det som att öppna dörr efter dörr i kunskapen om det hela.Samt förhoppningsvis kunna gå starkare ut i livet.Och man får möta många som förstår och varit med om samma sak.Och man kan lära sig mycket om sig själv vem man är vad man förmår och vad man absolut inte ska behöva möta igen.

Anonym sa...

Har lästa alla dina inlägg nu och blir mäkta imponerad av din erafrenhet och medvetenhet samt kunskap om dessa störda egocentriska livsfarliga individer ! Att just du skulle möta detta i tron om stor kärlek och göra din värsta resa och så starkt att du gjort ett stort arbete gällande dig själv och sedan skrivit om detta ! Lycka till och ser framemot din bok som jag hoppas du skriver för att alla som möter detta ska få din stryrka och insikt att resa sig efter det värsta kränkande och för djävligaste möte i vad man trodde var vänska kärlek själsfrände passion och samhörighet !

LyckanNu sa...

Alla som mött lögnerna och dubbelheten vet att det går inte att se ifrån början,samt en psykopat eller narcissist kan gömma sig bakom en missbrukare och verka sårbar sökande och vilja till att sluta att missbruka.Men allt är ett spel och en lögn för att få ditt sitt väl utvalda objekt gärna en empatisk öppen livskraftig stark personlighet som denne sabotör vill knäcka och förgöra i allt sitt hat och illvilja samt avundsjuka.Ett slas våld hatet och kylan och det krävs mycket kraft mod och ärlighet att tillfriskna efter ett sånt möte i en kärleksrelation.

LyckanNu sa...

Det är därför livsviktigt att inte vända allt inåt,skulden och skammen.Allt som en personlighetsstörd människa saknar.Utan empati och känslor för den som misshandlats och missbrukats i kärleken eller i andra relationer.Ett grovjobb att orka leva vidare och ta sig ut ur denne sjuka människas förödelse och grepp.

Anonym sa...

Den perverse narcissisten/psykopaten sadisten och dräneraren njuter till fullo om det utraderade objektet kryper omkring som ett vrak.Bönar och ber om försoning förlåtelse och krälar i dyn som den störde kastat över den älskande målmedvetet och välinriktat.Den missbrukande av sex och kärleken ofta desssutom alkoholist eller andra kemiska missbruk,söker målmedvetet nya kickobjekt.Vem som helst duger efter den stora kärlekslögnen/relateringen som gick åt helvete målmedvetet självförvållat ! Gärna kickar vidare av nya objekt kanske lika nollställd och ointilligent som den störde själv är i grunden.Tom kall och inheållslös.Nu kan den störde leka sina perversa objektsyns lekar själv i fred köra ut och in i de relateringar denne kickar på för tillfället.Den förra har vid det laget börjat sin resa genom helvetet av separationskriget.Springer i terapier och får ägna ofta flea år till att bearbeta de skador den störde åsamkat.Javisst borde dessa galningar inte kunna gå fritt omkring som rovdjur på jakt med nya offer längs vägen.Vidrigt !

Sonja sa...

Man kanske kan vara lyckligt befriad då egokickaren.Fokuserar på den nya kicken.En ny kick och ett ständigt pågående sex missbruk.
Den nya kan vara en missbrukare själv mycket vanligt säger min terapeuft.Lika barn leka bäst ha ha ha.
Skämt åsido sex missbrukaren kan gärna kicka av sig sitt missbruk med vem fan som helst så känns det efter dramat är över.Kvinnohataren som var en robot i sängen .Kom aldrig längre än till orgasm och utlösning.Men den där fantastiska närheten då man bara kan njuta av varandra i oändlighet saknas helt.
Dessa individer kan aldrig vara lyckliga i en intim och berikande närhet.
Fly och missbruka nya objekt är vad som gäller.Har ofta likasinnade vänner eller anhöriga som relaterar lika omoget och outvecklande.
Små killar som aldrig växer upp.
En ständig tonåring som räknar kropparna som körs ut och in i.
Patetiska små loosers,men som sagt för djävliga att möta som kvinna som tror att man mött kärlek sex och passion som bara kan växa.
Hemsk erfarenhet att behöva möta som en stark sexig skärpt och mogen kvinna.
Tack för din blogg!

Anonym sa...

Jag läserså
Jag läser så ögonen blöder tack alla nu vet jag att jag inte
Är ensam

LyckanNu sa...

Ja vad bra det finns många och tyvärr många fler som kommer att möta allt detta,och tack och lov för all kunskap som ger kraften och tron på mänskligheten tillbaka efter att ha varit med om värsta resan att möta ett grandiost ego.

Rum