onsdag 5 januari 2011

Jag Hoppas.

Jag hoppas efter allt som jag har varit med om av dig och med dig.
Efter all bearbetning på botten efter att ha varit med om det grandiosa vansinnet.
Och ett målmedvetet krig och förgörande av allt som ingår i en intim relation.
Ditt grandiose vansinne som inte klarar av någonting mer än din egoism och ditt missbruk,
av den människan läs:objekt som du söker efter för att få dit.
För att kicka upp dit tomma ego av och agera ut ditt sex,kärleks och relationsmissbruk över.
Din egoism och dina missbruk.Allt det som du visade dig till att bestå av.
Och som jag fick möta ned till botten.Allt det som jag aldrig mer ska behöva att möta,
All den egoismen missbruket och det målmedvetna förgörandet.
Av kärleken intimiteten och "relationen".
Det som alla får vara med om då man har mött en grandios egoist.
(Så väl dold i in-körs-fasen till "relationen").

Och jag hoppas för din egen skull.Att du själv en dag.Kommer till insikt och klarhet.
Om hur du fungerar agerar och relaterar i en intim "relation".
Och att du inser att ingen annan "människa" ska behöva ta allt.
Allt det som är du och allt det som du agerar ut emot den "människa".
Hon som du själv söker och framställer som att du behöver.
Och vill vara med i intimiteten vänskapen och en slags relation.

Jag hoppas att du vågar gå till botten med dig själv och dina problem.
Och att du får modet samt söker ödmjukheten.Att göra upp med dig själv.
Och att du en dag kan visa att du har kommit till insikt inför någon människa.
Och förhoppningsvis inför den kvinnan.Hon den kvinnan hon vem som helst den "rätta".
Hon som du själv har jagat efter och sökt och fått dit i kärleken för dig.
Och jag hoppas att du en dag börjar att ta reda på om hur du kan tillfriskna i alla dina missbruk.
Och att du aldrig i utsätter en annan "människa" igen i en intim relation och i kärleken för dig.
Att få vara med om den värsta resan.Den som man kan få göra.
I möte med ett oåtkomligt och grandiost ego.Och att du en dag kanske kan.
Reparera alla de skador och mönster.De som du upprepar i alla dina intima relationer.
Även om du inte själv önskar det idag.Och även om du inte vill det bästa för den som har varit där.

Och speciellt inte för mig som har "varit där" och sett allt av dig ned till botten.
Mig som du hatar som mest idag i all din ilska över allt jag sagt och visat av dig själv.
Allt det som du visade dig till att vara då dina kickar av den "rätta" speglingen,
var över av just mig som den "rätta".
Den rätta kicken den rätta trippen för dig och ditt grandiosa vansinne.
Ditt vansinne utan respekt åtagande kärlek omsorg eller solidaritet och ansvar.
Och i all din avsaknad av mitt mod min styrka och min ärlighet.
Allt det du sökte mig för,för att knäcka med mig i.

I allt det som du saknar där i ditt grandiose vansinne.
Och som den missbrukare du är och har valt att vara där i ditt grandiosa ego-liv.
Jag som har avslöjat dig inför dig själv,vilket du inte klarar av att möta.
Och mig som du är mest rädd för och kan bara avvisa och svartmåla och stänga av.
Och "gå vidare" på din missbrukare- väg genom livet och "relationerna".
Allt det som du kickar som mest av har du visat.

Och allt ditt spel i din teater i din oåtkomlighet.
Allt ditt sjuka drama som du har öst över mig.'
Mig som du sökte för den "stora " kärleken.
Den som du måste krossa med alla dina fulaste medel,där i ditt sjuka krig emot den "människa".
Den som har kommit dig närmast.Jag som fick se allt av dig och möta allt av ditt grandiosa vansinne.
Och den kylan den illviljan och den kränkningen av kärleken och intimiteten,
som du målmedvetet utsatte mig för.
Där i ditt grandiosa vansinne.Det som ingen ska behöva möta på grund av dig och dina missbruk.

Och jag kunde inte lyckas som du sade nu flera år efter ditt missbruk av mig och efter ditt målmedvetna förgörande av mig kärleken intimiteten och "relationen:
Du kunde inte lyckas sade du och log trots kärleken.
Och vad du menade det vet jag idag efter all bearbetning.
Det finns ingen som kan nå en missbrukare och grandios egoist.
Och varför skulle målet med en relation vara det?

Du sade nu flera år efter "relationen" att kärleken är en psykos.
Och den psykosen är ditt eget ansvar att söka ett tillfrisknande för.Din psykos i en "intim relation".
Och inte dra med dig en annan människa,Som du själv söker "För kärlekens skull".
Och den psykosen som ingen annan ska behöva att vara med om.
Den som du skapar för den som möter dig i en intim relation.
Och jag hoppas att om du söker ett tillfrisknande.
Om det ens nu är möjligt för dig och dina störningar?
Så kanske någon "människa" få möta dig i all den kärleken och ömheten.
Som du kanske skulle kunna  ge tillbaka till den som du sökt för det du behöver.
Och till den som du har kickat upp ditt tomma ego av.
Och efter att du har kickat upp dig gör allt för att sänka till botten.
Den enda plats där du kan vara med om kärleken intimiteten och "relationen".
Den där botten som du själv aldrig gör upp med,
utan flyr vidare genom livet och "relationerna till en ny vem som helst.
Som du missbrukar och avvisar och sänker till botten.
.
Allt ditt avvisande och förgörande av kärleken intimiteten och "relationen".
Allt det som kan kosta den som älskar dig.Sitt eget liv att möta i en intim relation.
För min del är det oväsentligt idag vad du gör eller inte gör med dig själv och ditt liv.
Efter att ha varit med om dig och tagit mig ut ur ditt grepp om mig och min sårbarhet.
Men för den som möter dig så kanske någon människa slipper möta den värsta delen inom dig.
Den som du inte kan dölja för någon som du får dit.Då man redan är där.

Jag vet att ingen kvinna betyder något mer än någon annan för dig och ditt grandiosa vansinne.
Och jag är lyckligt befriad idag efter åratals arbete för att tillfriskna ifrån dig och alla dina missbruk och destruktiva störda relaterande.Och jag vet att du lyfter inte ett finger för den som har "varit där".
Då det verkligen gäller och att du bryr dig inte ett dyft om hur du skadar den kvinnan som du själv jagar efter söker och kickar upp ditt ego av.
Och jag vet att du är i avsaknad av omsorg åtagande ansvar och kärlek.
I all din grandiose egoism.Du saknar även respekt för den som har "varit där".
Och du saknar vilja till gottgörelse.Du är besatt av ditt missbruk och ser framför dig,
kicken av ett nytt vem som helst objekt då när det passar dig i ditt grandiose egoliv.
Då driften pockar på och du måste ha någon vem som helst.
Mig grundlurade du i kärleken och "relationen",då du sökte mig för att vara med om den.
Du grundlurade mig i att du har ett djup och en vilja till utveckling.
Du grundlurade mig i att du är sårbar och sökande.
Och att du vill någonting med dig själv och livet.

Du grundlurade mig i allt och det bryr du dig inte ett dyft om idag.
Idag efter att ha knäckt ned mig till din botten.
Där du sedan kunde vända mig ryggen och fly vidare till en ny vem som helst kvinna.
För dig och ditt sex,kärleks och relationsmissbruk.

Du visade dig som den mest kalla tomma och egoistiska människa som jag någonsin har stött på.
Och varit med om.Allt det som är dina  problem.
Att  du saknar,kärlek,solidaritet,empati, ödmjukhet, mod och ärlighet.
Skuld,skam,ansvar,självrannsakan sorg och saknad i ditt hjärta
För den som varit där och som har älskat dig.
Den kärleken som du fick och gjorde allt för att kränka och sänka ned till din botten.
Där du kunde vända mig ryggen och "gå vidare".Det som du kallar ditt egodrama för.
"Gå vidare" på din missbrukare-väg genom livet och "relationerna".
Fly vidare till någon ny den "rätta" vem som helst.
Din kick din tripp. på din ego resa genom livet "kärleken" sexet och "relationerna".


Dina grandiosa vansinnes-tal,och din maktfullkomlighet visade inga gränser.
Då slutet kom.Det slut som låg väntande som det hemliga esset som du bar innanför din jackärm.
Och som du arrangerade helt och fullt,samt jobbat intensivt för.
Då du  insåg,att missbruket av mig,och kärleken var över.Och jag hade sett allt av dig.
Vem du visade dig att vara.

Då den förförande charmerande kick-fasen för länge sedan var över.
För din del.Men fortfarande så spelade du seriös-relationen.
Varvat med dina katt och råtta lekar och dina missbruk.
Och allt  varvades med ditt tända på och tända av relaterande.
Ditt tända och släcka störda målmedvetna skadegörande relaterande.
Och du hade tömt mig,på all kärlek,empati,bekräftelse,kraft lust och glädje.
Samt passion och attraktion för dig.Samt du visade dig som den du är.
En kall, tom, illvillig, avundsjuk,hatisk,sadistisk och  cynisk människa.
Som inte skyr några medel, för att kränka en annan människa.
Som du påstod dig ville ha en kärleks - relation med.
(Samt du slutade  helt med,att spela tillmötesgående.
Passionerad,välvilligt inställd,attraherad, intresserad och seriös.
Samt  jag nappade inte längre på din ambivalens.Och ditt dribblande,på ett endaste plan.
Och du visste att spelet var slut.Dina kickar var över i ditt sjuka drama i en "relation" och passion.

Alla dina handlanden och ageranden  emot mig,och den relationen vi hade.
Ifrån början till slutet,det  får stå för dig själv.
Du har själv inte byggt upp någonting med mig och för mig.
Men jag vet ju idag att ingen människa är värdesatt för vad den är och ger dig.
Alla är bara utbytbara objekt för dig.Och det du och jag delade av den gemenskapen.
Den som jag trodde var en ömsesidighet i vänskap,passion solidaritet och välvilja.
Den kunde du helt kallt bara kasta i din container.Och byta ut mig kärleken och relationen.
Till vem som helst och köra även den relationen till den totala botten.
När du kickat upp ditt tomma och kalla ego av en annan människas,
lust glädje passion och attraktion för dig.
Och den relationen som du även fått med min närmaste anhöriga.
Den betydde heller ingenting för dig när jag och vi skulle bara bort ur ditt missbrukare-liv.
Och bytas ut så snabbt du bara kunde till vem som helst.
Och som du själv sade i de återträffarna som blivit.
Att hade inte en tragisk händelse som inträffade i ditt privatliv.
Så skulle du ha satt igång omgående och börja jaga efter en ny kvinna.
En ny vem som helst kvinna denna gång tydligen på nätet.
Som den sex,kärleks och relationsmissbrukare som du är och visade dig till att vara.
(Och att bevara).

Och när jag började att ta mig ut ur relationen,
 så var du tvungen att arrangera ditt fula ovärdiga och respektlösa "avslut".
I din sista målmedvetna kränkning emot mig kärleken och den relationen som du och jag hade.
Du dumpade mig.Som du framställer det som inför alla.
Och vad spelar det för roll för en sex,kärleks och relationsmissbrukare.
Den  som du visade dig till att vara.(Och att bevara),Hur ego-dramat slutar.
Jo kicken i ditt grandiosa vansinne att känna ditt överläge i allt ditt hat för den kvinna.
Som  har avslöjat dig.Och för den som har "varit där".
Hatet och kylan i ditt grandiosa vansinne.Som du kunde agera ut över mig.
Din största kick hitentills troligen i dina missbruksrelationer.






8 kommentarer:

Anonym sa...

Det är så absurt.så stört så illa att man inte kan tro det är möjligt ens efteråt att ha mött ett krig och en maktsdpelsutövare i en kärleksrelation.Men som du skriver det är kriget som gäller tills någon ger upp och det är offret för psykopaten den som är mest frisk som vet att det är bara döden som väntar om kriget inte slutar.Själv kan psykopaten både döda och driva sitt offer till självmor eller dåd som får den att framstå som galen.Det är det enda psykopaten är ute efter när offret börjar se hur illagörande och brutal psykopaten visar sig vara.

Anonym sa...

Du är inte ensam. De som mött detta våld och kränkningar in i det sista vet vem som man haft att göra med. Läs Vardagspsykopaten på hemsidan och du får allt bekräftat 1

Anonym sa...

Det är många sådana här kärleks lösa individer som går omkring därute på jakt och missbrukar den eller de som den vill fånga in just för tillfället i sitt tomma liv.Du räjakade vara på rätt plats just då och du har alla egenskaper som en såmn här person själv vill ha och ta.Styrka kärlek ärlighet livsglädje, empati mod m.m ! Men ingenting räcker duger tvärom.Du ska göras ned för att bli så dålig som denna individ är innerst inne.Bakom högmod och ytan den förföriska i starten.Du är inte ensam men det är en sån här individ alltid och har valt att vara så.Allt är kärlekslöst, yta missbruk och misshandel av allt som är fint,kärlek och det vackraste mellan två individer.Ofattbart och oförsvarbart !

Anonym sa...

Du har alla bevis på vem du mötte lögner otroheter svek kränkningar svartmålande,nedvärderande maktfullkomlig.Saknar moral kärlek.går vidare till nya objekt.Gör aldrig upp skapar krig i separationen.Du får inget tack tvärtom en sista spark ut ur kriget.Nedslagen uttömd.Då njuter psykopaten då har han eller hon vunnit tror dom.Men det är ingen vinst att förgöra samt försöka driva någon annan som man lekte kärlek med.Till psykisk kris eller döden !Det borde vara straffbart med denna typen av misshandel !

Anonym sa...

Det är kanske nu dags att dra ett sträck och lämna den där psykopaten åt sitt öde. Inte ge honom något utrymme mera i ditt liv i form av tankar och känslor som han triggar igång inom dig.Så länge det pågår är det den galningen som har makten över situationen och det är han inte värd!!! Lycka till med din kamp!! Välj Lycka Nu!!!Kärleksljus till dig.

Anonym sa...

Skriv på du man kan faktiskt skriva om allt och vad man vill uttrycka sig om.Susan Brögger sade för några år sedan i en intervju att skriv när en känsla av upprättelse pockar på.Och det är bra att du gör det i stället för som kvinnor som dödar en intressant serie om kränkta kvinnor som faktisk dödar i sin kränkthet.En t.om körde över sin man som var otrogen.Och en psykolog sa just det att hon gjorde det många kvinnor känner för att vilja göra.!Men hindras av tanken han är inte värd det.

Anonym sa...

Absolut sant dom kan driva en människa i sina illvilliga handlingar samt kyla.till att bli t.ex svartsjuk och så triggad att man är beredd att göra vad som helst till slut.Och det är det dom vill de lägger ut sitt inre våld på motparten för att leva ut sitt inre våld själva.Så visst är dom farliga hur många offer sitter inte i alla rättsalar i rättsprocesser på grund av dessa sjuka personligheter.Det kan röra sig om misshandel vårdnadstvister telefon terror som dom själva har skapat t.ex genom att aldrig göra upp och trigga svartsjuka med mera.Så dom är definitivt farliga för alla som kommer in i dess nät.Endera i en kärleksrelation eller i andra relationer eller ute i samhället någonstans !

Rome sa...

Tack för det du skriver.Allt klarnar efter värsta relationen/resan.
Jag låg och kröp på golvet knäckt av psykopaten loosern alkisen svinet och svikaren.
Nu har jag sakta börjat att resa mig.
Det tar tid men svinet ska aldrig vinna sitt krig.

Rum