onsdag 4 juli 2012

Be Happy!

Lyckan finns!
Ingen annan än du själv kan säga.
Jag är lycklig.
Nu.
Och när den där lyckan bara spirar och spirar.
Då vet du.
Jag är här.
Jag är lycklig.
Nu.
Och ingen kan ta ifrån dig den lyckan.
För den är din.
Nu och nu.
Och här.
Och jag vet nu.
Jag har aldrig varit lyckligare.
Jag har aldrig kunnat vara så här lycklig.
Utan livet.
Utan all smärta.
Utan all sorg.
Utan all kärlek.
För jag vet ju.
Att jag är här.
Just nu.
Just här.
Därför att.
Därför lyckan finns.
Den där ofattbara lyckan.
Att leva.
Att finnas.
Att ha varit här.
Att ha varit där.
Att få sitta här.
Och bara vara lycklig.
Bara vara jag.
Med allas kärlek.
Som finns.
Nu när jag kan omsluta den.
Bara vara här.
Nu.
Nu.
Här.

3 kommentarer:

mia sa...

Lyckan är nu... Mitt i olyckan..mitt i viskningarna..i min längtan om, då ingenting borde men allting var även om bara lte..

LyckanNu sa...

Jaha du,det verkar lite komplicerat.
Det du antyder här.
Men om kärleken finns så!

Masen sa...

oCH ALLT SKA VARA KÄRLEK.
fÖR DIG SOM ÄR KÄRLEK!

Rum