söndag 30 maj 2010

Underbart...

Det är underbart med människor som bryr sig,
som tar ansvar,som ställer upp,
ställer till rätta,
hör av sig kort sagt finns till för någon annan människa än sig själv.
Jag har haft förmånen att möta många sådana människor i mitt liv !
Och det vill jag verkligen tacka för !
Solen lyser för alla er,
just idag, och imorgon,
och resten av era liv.
Även om det blir moln emellanåt , ösregn, stormar.
Ni  finns, ni står kvar,
och ni bryr er väldigt mycket.
Ett speciellt tack till den kvinnan som erbjöd sin hjälp vid  en busshållplats,
där jag stod och blödde rejält av en skada på mitt ben.
Vilken hjälp !
 Bara  sådär,
som sagt änglar finns även här på jorden.........!
Och du som aldrig brytt dig ,det finns alltid  möjligheter , idag !
 I  morgon kan allt vara försent.............!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Den som inte bekräftar ditt engagemang tillbaka är inte värd din uppmärksamhet!Du är värd full uppskattning på alla plan så go for it!!!!

Anonym sa...

Det finns människor som dras till givare men suger all energi själv.Du får inte ens ett tack tillbaka,men tänk då på att dom kommer att fortsätta så i alla relationer,så nu är det dags för dig att bli bemött och få energi du är värd det verkligen......!!!!!

LyckanNu sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

Rum