torsdag 29 december 2011

Hemligheter Svek Och Lögner.

Hemligheterna du aldrig kunde ana dig till, i mötet,med den, du trodde var din,
"Stora Kärlek " " Själsfränden "
"Passionen i ditt liv ".
Sveken,ett efter ett,
Lögnerna en efter en.
Vi är många som mött och kommer att möta allt detta,
i relationen till en illvillig,missbrukande,störd, kall och tom individ.
Därför är all kunskap livs - viktig,
alla delade erfarenheter.
För att se klart på hur dessa störda personligheter,
agerar,fungerar, samt relaterar.
Du är inte ensam som har mött allt detta !
Samt det handlar inte om mig eller dig!
Vem man är, ser ut, gör, gjort,ville,försökte med, med mera, med mera.
Glöm aldrig det !

2 kommentarer:

Got2b sa...

Den fege... Inte ond, inte kall, men så jävla feg... Det är vad jag genomlever just nu. Kär, älskande, men stenhård har jag kommit att bli,

Sonja sa...

Tack för din blogg!Repar mig sakta nu och har mött en älskande man som älskar sex kärlek och närhet.Han jobbar med sina demoner och växer upp för varje dag som han själv säger.tidigare sex och kärleksmissbrukare och kemiska missbruk.Så häftigt att möta den som det bara går vidare och vidare i kärlek och närhet.Öppnade mitt hjärta för en helt fel man.Kall cyniker elak och illvillig.Notoriskt otrogen.Hemligheter och lögner misstänker nu med facit i handen att han hade ett eller flera pågående förhållanden under tiden med mig.Han åkte bort ofta till sin släkt och jag var godtrogen som fan och trodde på honom.Idag tycker jag bara att han är ett eckel och en nolla.Men höll faktiskt på att förlora mitt eget liv i all smärta som han väckte.Jag vet med facit i handen att det var hans mål.Dessa farliga individer som spelar sårbara och sökande som du beskrivit i dina inlägg.Tack och lov var jag redan färdig med att ha fått mina barn,så jag fick inget barn med honom.Tycker uppriktigt synd om alla som får barn med en kall och livsförgörande man.Vilken mardröm som aldrig tar slut.

Rum