fredag 4 juli 2014

Someone Like You - Van Morrison - Performance by The Shimmies

1 kommentar:

Sofi sa...

Tack Kristina för alla dina texter.
Tack för allt du ger och skapar.
Mitt liv har förändrats till det bättre utan en sex o kärleksmissbrukare i tillvaron.
Du fick mig att öppna ögonen.
Har gått på möten för anhöriga och allt klarnar bit för bit.
Insåg att den som påstod sig ha mött mig den stora kärleken var och är en narcissist och alkoholist.
Det blev flera år i helvetet.
Kärleken som jag visade och gav och kände för denna underbara kille.
Blev nedsmutsad av hans förgörelse i form av otroheter kränkningar manipulationer och nedbrytande av mig som kvinna.
Jag är fri nu men det tog mig år av smärta och som du skrivit om ett gediget arbete från botten.
Kärleken har för alltid skadats och tron på den.
Men jag vet att vi är många som har varit där och rest oss.
Tack och kramar till dig.

Rum